Maatregelen coronavirus Aanmelden nieuwsbrief Volg ons op Instagram Volg ons op Facebook Inloggen / Registreren
Inloggen / Registreren Volg ons op Instagram Volg ons op Facebook
Gratis proefles Lesrooster Shop

Bezorgen en levertijden

Levertijd bestelling

Uw bestelling wordt verwerkt zodra wij de betaling hebben ontvangen. Wij verzenden u een ontvangstbevestiging per e-mail zodra wij de betaling ontvangen hebben en zodra de bestelling verzonden is.

Normale verzending: op werkdagen voor 14.00 uur besteld, volgende werkdag verzonden (€7,50)

Afhalen: Wij stellen u op de hoogte zodra uw bestelling klaar ligt.

Op de hoogte stellen

De dag dat wij de bestelling aanbieden bij DHL, krijgt u per e-mail een bericht. DHL verzorgt voor ons de bezorging van de pakketten en PostNL verzorgt de bezorging van de enveloppen. Indien de bestelling wordt verzonden in een enveloppe, dan past deze in de brievenbus en hoeft u hier niet voor thuis te blijven. Indien de bestelling wordt verzonden in een pakket, dan wordt deze thuis afgegeven.

Niet thuis?

Mocht u niet thuis zijn bij aflevering, dan zal DHL eerst proberen het pakket af te leveren bij je naaste buren. Zijn de buren ook niet thuis, dan komt DHL de volgende dag terug met het pakket.

Levertijd buitenland

Wij bezorgen helaas alleen in Nederland.


Retourneren

Alleen ongebruikte kunnen bij ons worden geruild. Ruilen vindt plaats op basis van gedeelde portokosten.

  • Retourneer het product
  • Vermeld het bestelnummer en welk product, kleur, maat u wilt ontvangen
  • Bij brievenbuspost kunt u het pakketje afgeven bij een postkantoor.
  • Na ontvangst van de retourzending nemen wij contact met u op. De kosten voor de nieuwe verzending liggen bij ons.

Bij vragen kunt u mailen naar [email protected] Wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen.

Niet goed-geld terug

Bent u niet tevreden met uw bestelling? Dat is jammer! Bij ons kunnen alle onbedrukte producten aan ons worden geretouneerd. U kunt binnen 14 dagen contact opnemen met ons en uw artikel retourneren. Voeg bij de retourzending een print van de orderbevestiging mee. Vermeld hierop uw bankrekeningnummer voor terugstorting van de kosten van de bestelling. Vermeld de reden (optioneel) van uw retour. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze producten en service. Wij zullen zo spoedig mogelijk maar binnen 14 dagen na uw melding het geld terugstorten (inclusief verzendkosten van de heenzending), mits wij het artikel retour hebben ontvangen of indien u kunt aantonen dat dit is teruggestuurd. De kosten voor het terugzenden zijn voor uw rekening.

Ruilen is niet mogelijk indien:

  • het product is voorzien van bedrukking
  • het product een sticker betreft
  • het product gebruikt en/of gewassen is
  • de gebruikinstructies niet zijn opgevolgd
  • u zelf heeft geprobeerd een gebrek te herstellen

Niet tevreden?

Wij streven naar 100% tevredenheid. Om hier zo goed mogelijk aan te voldoen, vragen wij u contact met ons op te nemen wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling. Wij ontvangen graag het ordernummer en een omschrijving van de klacht. Betreft het een zichtbare klacht, dan vragen wij een foto van het desbtreffende product. Neem contact op met ons via  [email protected]

Bent u niet naar tevredenheid geholpen en wilt u een klacht indienen bij de geschillencommissie? Ga dan naar www.sgc.nl